Dado-diletant's Blog

Listopad 24, 2010

Art darling, art!

Evo da se pohvalim!

Dvije moje torte bile su dio umjetnicke instalacije poznatog zagrebačkog umjetnika, scenografa i pisca Zeljka Zorice u Muzeju suvremene umjetnosti u Zagrebu.

Iako su moje torte bile samo pokrivene isprintanim jestivim novcem pa same po sebi nisu bile nista posebno, eto postadoh i ja umjetnik (LOL) te se zahvaljujem gospodinu Zorici sto je izmedju ostalih procitao i moje ime prilikom otvorenja!

Inace instalacija je bila fenomenalna i steta sto je vjerovatno vec sva pojedena!🙂

Clanak u vecernjem listu: http://www.vecernji.hr/kultura/gozba-sa-svinjama-pod-slikom-ive-sanadera-georgea-w-busha-clanak-205595

Evo i video koji sam ja snimio dok se instalacija postavljala:

 

p.s. moje torte su samo ove dvije sastrane koje su prekrivene novcem, piramidu je radila jedna gospodja..

1 komentar »

  1. jeeee ode nama naš diletant u umjetnike!

    bravo!

    Komentar autora/ice Prozor u Dom — Listopad 27, 2010 @ 5:40 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Odgovori

Blog pokreće Wordpress.com.

