Dado-diletant's Blog

Lipanj 9, 2010

Belgian waffles… mmmm :)

Filed under: Kuhinja — Oznake:, , , , , , , — dadodiletant @ 12:02 pm

Dobio sam prije par dana na poklon pekac za waffle (waffle iron), skinuo sa neta recept za belgijske waffle i danas to isprobao.

I moram priznati da sam odusevljen!

* Ne treba se uopce koristiti ulje jer se waffli ne ljepe za pekac
* Pecenje traje vrlo kratko, oko 2 minute
* Mislim da vise nikad necu peci klasicne palacinke, ovo je brze, nema prskanja, mirisa przenog ulja..
* Moze se peci i tijesto za palacinke (malo gusce), moze se napravit i slano tijesto pa peci  za dorucak npr..
* Cijela kuca mi mirise na Bruxelles! Przeno slatko tijesto..  mmmm🙂
* Lako se cisti. Kad je gotovo pekac se samo obrise i to je to
* WAFFLI SU FIIINNIIIII!!🙂

Recept koji sam koristio i jos par slika…..

Belgian Waffle Recipe

  • 500 g all-purpose flour
  • 7 g active dry yeast
  • 60 ml warm milk (110 degrees F/45 degrees C)
  • 4 egg yolks
  • 650 ml warm milk (110 degrees F/45 degrees C)
  • 170 g butter, melted and cooled to lukewarm
  • 100 g vanilla sugar
  • 9 g salt
  • 10 ml vanilla extract
  • 4 egg whites

Directions

  1. In a small bowl, dissolve yeast in 1/4 cup warm milk. Let stand until creamy, about 10 minutes.
  2. In a large bowl, whisk together the egg yolks, 1/4 cup of the warm milk and the melted butter. Stir in the yeast mixture, sugar, salt and vanilla. Stir in the remaining 2 1/2 cups milk alternately with the flour, ending with the flour. Beat the egg whites until they form soft peaks; fold into the batter. Cover the bowl tightly with plastic wrap. Let rise in a warm place until doubled in volume, about 1 hour.
  3. Preheat the waffle iron. Brush with oil and spoon about 1/2 cup (or as recommended by manufacturer) onto center of iron. Close the lid and bake until it stops steaming and the waffle is golden brown. Serve immediately or keep warm in 200 degree oven.

9 komentara »

  1. Pekač lijepo izgleda kad je nov🙂 . I ja imam jedan iz Norveške. Objavila sam na našem blogu recept vafela koji me naučio Norvežanin. Ovaj belgijski je puno složeniji.

    Komentar autora/ice slakal — Lipanj 9, 2010 @ 1:44 pm

    • A sve izgleda lijepo kad je novo.. a valjda se nece tako brzo unistit, nadam se🙂
      Vidio sam recept i za Norveske vafle, al kako sam bio par puta u Briselu nekako su mi ti njihovi drazi..

      Komentar autora/ice dadodiletant — Lipanj 9, 2010 @ 5:12 pm

      • Već nam dvoje ljudi obećava napisati putopis Brisel, ali nikako da to dobijemo😦
        Kakvi su tvoji dojmovi? Osim wafela…koji i nama mirišu🙂

        Komentar autora/ice slakal — Lipanj 10, 2010 @ 8:48 am

      • Meni je Brux super grad, onako ispocetka djeluje malo hladnjikav zbog sve te EU administracije, al kad malo pronjuskas onda skuzis da tu zapravo ima svega zamljivog.🙂

        Komentar autora/ice dadodiletant — Lipanj 11, 2010 @ 3:44 am

  2. ja bi toooooooo!!!!!

    Komentar autora/ice Dalila — Lipanj 9, 2010 @ 3:23 pm

    • Dodji pa cu te ispec koliko hoces!!🙂

      Komentar autora/ice dadodiletant — Lipanj 9, 2010 @ 5:12 pm

    • ispeći ćeš me?? u tom slučaju bi dobio jedan veliki čvarak!

      Komentar autora/ice Dalila — Lipanj 14, 2010 @ 5:03 pm

      • Haha, ma mislio sam napisat ispeci cu ti, a ne TE!
        stupido!🙂

        Komentar autora/ice dadodiletant — Lipanj 14, 2010 @ 5:17 pm

  3. […] Belgian waffles… mmmm June 20108 comments 4 […]

    Povratni ping autora/ice 2010 in review « Dado-diletant's Blog — Siječanj 2, 2011 @ 2:54 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Odgovori

Napravi besplatnu web stranicu ili blog na WordPress.com.

