Dado-diletant's Blog

Svibanj 31, 2010

Marketing!

Filed under: Uncategorized — Oznake:, , , , , , , — dadodiletant @ 1:40 am

Bio sam danas na kavi sa svojom dragom prijateljicom Masom. I tako pricamo o zivotu, poslu (ili ne-imanju istog) i ja joj kazem da sam se kao nesto poceo “bavit” s tim tortama.. onako vise iz gusta i hobbija, jer je kreativno i zanimljivo.. da imam vec par narudzbi za van, al da nisam presao u “slasticare”, ne pecem kolace na kile, nego je ovo “Edible Art”🙂

Zena naravno umrla od smijeha.. pogledala torte, jako joj je to sve lijepo i fora, i da nek joj posaljem slike torti pa ce ona prosljedit svojim fredicama i poznanicima, pa ako tko bude trebao tortu za rodjendan… itd..

I posaljem ja to veceras njoj, a kako je Masa inace graficarka i rastura Photoshop, nije proslo pol sata kad stize meni radna verzija “letka” koji je sklepala u 5min, onako bezveze, da ja vidim kak bi to moglo izgledat..

I evo, meni je bas cool:

(kliknite na sliku da ju vidite u punoj velicini..)

Kako se vama cini??

8 komentara »

  1. Letak je super, ali torte, covjece !!! Pa ti si genije !

    Komentar autora/ice sava — Svibanj 31, 2010 @ 2:34 pm

    • 🙂 Hvala, trudim se… nadajmo se da ce bit nesto od toga.. jer sve moguce zamolbe za posao koje sam poslao u posljednja 3 mjeseca su otisle u vjetar. nisam ni odgovor dobio, bar da me odjebu, nista!🙂

      Komentar autora/ice dadodiletant — Svibanj 31, 2010 @ 6:00 pm

      • Hej, nemoj gubit nadu za posao, mada ne moramo uvijek raditi ono za što smo školovani. Možda si upravo otkrio novi talent koji će ti otvoriti vrata nove karijere ! Kažu: svako zlo za neko dobro. Samo treba vjerovati u sebe.

        Komentar autora/ice sava — Lipanj 6, 2010 @ 10:37 pm

  2. super je letak!!!!

    Komentar autora/ice Dalila — Lipanj 1, 2010 @ 10:35 am

  3. Hej mico pa ja to stvarno sklepala samo da kad šalješ imaš sve na kupu🙂 A vidi kako ti se uklopilo u dizjan ove tvoje stranice🙂
    Pusa!

    Komentar autora/ice Maša — Lipanj 6, 2010 @ 12:44 am

  4. ajde daj kad će cijela knjiga?? da je dijelimo okolo, need bogati bratić!!😉;)

    Komentar autora/ice Tina — Kolovoz 6, 2010 @ 3:27 pm

  5. I like edible art as a name of what you “baviti”

    Komentar autora/ice ks — Veljača 1, 2011 @ 9:25 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Odgovori

Blog pokreće Wordpress.com.

