Dado-diletant's Blog

Svibanj 20, 2010

Profesionalni set alata za obradu fondanta – stize iz amer’ke! :)

Filed under: Uncategorized — Oznake:, , , , , , , , — dadodiletant @ 3:37 am

Narucio sam iz Amerike neke profesionalne alate za modeliranje fondanta.Kako hrpu toga oni ne salju u Hr, ili nabiju neke sulude cifre za postarinu, dobio sam preporuku od frendice (hvala Ogi) da se obratim jednoj “nasoj” curi koja zivi u New Yorku i bavi se time da narucuje stvari za ljude iz HR i onda to doma prepakira i posalje!

Cura je super i ako je netko zainteresiran nek se javi pa vam dam njen mail ili blog pa joj se javite. Samo joj treba poslati link na ono sto zelis kupiti, ona to naruci na svoju adresu, uplatis joj lovu preko paypala, i onda kad sve stigne ona to prepakira u jedan paket (ako je vise stvari) i posalje.
Naplacuje nekakvu malu proviziju za svoje usluge (10%)

Upravo mi je javila da je stigao ostatak moje narudzbe i sutra ce mi poslati!

Juppiiii!!🙂

5 komentara »

  1. mozete mi poslati njen mail jer bih narucila neasto alata za fondan i usput kakve su tamo cjene.

    Komentar autora/ice nada — Lipanj 26, 2010 @ 12:22 am

  2. Daj molim te reci koliko te je izašao cijeli set?Tražim po cijeloj Hrvatskoj ali mi se čini jako skupo….ak ti nije problem:)

    Komentar autora/ice Andrea — Rujan 20, 2010 @ 10:01 pm

  3. molila bi vas broj od te cure,jer radim s fondanom a nemam alata previše… HVALA OD SRCA!!!!!!!

    Komentar autora/ice mirna — Ožujak 17, 2011 @ 11:54 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Odgovori

Napravi besplatnu web stranicu ili blog na WordPress.com.

